Strategické poradenstvo v oblasti PR
Pre každého z našich klientov vytvárame komplexné komunikačné programy, založené na jeho potrebách, cieľoch a rozpočtoch.
V týchto programoch špecificky oslovujeme relevantné cieľové skupiny a používame komunikačné nástroje, šité im na mieru.
Keď potrebujete niečo povedať novinárom, zamestnancom, obchodným partnerom alebo širokej verejnosti, vieme, ako na to. V konzultačnej role však samozrejme nekončíme. Naše projekty tiež kompletne realizujeme a predložíme Vám ich výsledok. Tvorivé myslenie, pochopenie ľudskej povahy, starostlivosť a vytrvalosť, to sú naše nástroje vo vašich službách.
Public Affairs a Lobbying
Snažíme sa zabezpečiť pre Vás kontakt a komunikáciu so zástupcami verejnej sféry, politických strán, vládnych i nevládnych organizácií, organizácií samosprávy, záujmovými skupinami a združeniami, či lokálnymi komunitami.
Služby v tejto oblasti
- koncepty a realizáciu cielených akcií (neformálne rozhovory, politické salóny, kruhové stoly, workshopy, parlamentné pojednávanie, konferencie)
- zabezpečenie kontaktov k politickým činiteľom
- vytvorenie databázy k tematickým oblastiam
- politická komunikácia a poradenstvo
- koncepty politického dialógu
- lobbying
Komunikácia a tvorba image
Krízová komunikácia
Krízová komunikácia je neoddeliteľnou súčasťou public relations aktivít. Úlohou pre krízovú komunikáciu je okamžitá reakcia na negatívne aspekty, ktoré poškodzujú záujmy klienta a vytvárajú tak negatívne povedomie o spoločnosti v očiach cieľových skupín.
Najčastejšími príčinami krízovej komunikácie sú útoky konkurenčných firiem na záujmy spoločnosti, nepredvídateľné situácie vďaka zásahu vyššej moci, ale tiež i nevhodné jednanie firiem na trhu. Na tieto a ďalšie skutočnosti je žiaduce okamžite reagovať. Krízová komunikácia je preto nástrojom pre zvládnutie alebo odrážanie útoku a vyžaduje značnou skúsenosť s mediálnym trhom. Pre účinné zvládnutie krízy je žiaduce využitie služieb našej PR agentúry.
Pre krízovú komunikáciu spracujeme:
- vymedzíme potenciálnu krízovú tému a navrhneme jej riešenie
- zabezpečíme školenie osobám, ktorých sa problematika bezprostredne týka
- vytvoríme úzky krízový tým vo vnútri firmy pre dané situácie
- stanovíme úlohy pre krízový tým
V prípade riešenia priamej krízovej komunikácie zaistíme:
- analýzu príčin krízovej komunikácie
- scenár a plán komunikácie
- zastúpenie klienta v médiách
- kompletný mediálny monitoring
- adekvátnu reakciu na mediálny výstupy
Vzťahy s médiami
Media relations – ako mať média na svojej strane?
V dnešnej dobe majú oznamovacie prostriedky zásadní vplyv na to, či verejnosť firmu pozná a čo si o nej myslí. Média sú dôležitým prvkom pre vytváranie vzťahov s externými i internými cieľovými skupinami a pre budovanie povesti firmy. Preto je podstatné naučiť sa s nimi efektívne a hlavne správne komunikovať, aby každá takáto interakcia mala pre Vašu firmu čo najväčší prínos. Cieľom mediálnej prípravy je zvýšiť pripravenosť na stretnutiach s novinármi a zvýšiť tak účinnosť využitia médií pre relevantné firemné upovedomenie. Školení a tréning sú určené hlavne pre členov managementu, ktorých rola je mimo iného zastupovať spoločnosť na verejnosti. Tréning je vždy prispôsobený okruhu médií a témam relevantných pre účastníkov školenia.
Mediálne školenie je obvykle rozdelené na dve časti – v tej prvej sa účastníci interaktívnou formou dozvedia, ako média obecne fungujú a aké novinári najčastejšie používajú triky, či ako zvládať vybrané konkrétne komunikačné situácie. Druhá časť tréningu je potom zameraná na možnosť získané informácie otestovať v praxi, a to pred kamerou v rozhovoru so skúseným novinárom.
Medzi najpoužívanejšie nástroje media relations patrí:
- spracovanie tlačových správ
- príprava redakčných materiálov alebo podkladov k témam
- zaistenie rozhovorov, komentárov, citovanie na dané témy
- organizovanie tlačovej konferencie a raňajky s novinármi
- realizácia tzv. press trip – výjazdové akcie spojené s aktívnymi prezentáciami
- organizovanie neformálnych akcií pre novinárov
Monitoring
Komunikovať nie je možné bez znalostí základných informácií, ktoré sa týkajú danej problematiky. Preto naši klienti využívajú možnosti spätnej analýzy mediálneho pokrytia problematiky/odvetvia/konkurencie, presne tak ako aktuálne sledovanie ohlasu na nové aktivity. Ucelený pohľad na mediálne aktivity sledovaného subjektu prináša elektronický monitoring, ktorý zahrňuje sledovanie tlačových i elektronických médií, rádií a televízie. Nahromadené informácie sú pribežne vyhodnocované a výstupom je stručná charakteristika aktuálnej situácie a doporučení ďalších aktivít, prípadne realizácia príslušných opatrení.
Monitoring médií zahrňuje:
- základný elektronický monitoring médií (denný, týždenný, mesačný)
- mediálne analýzy
Event management
Dobre zostavený program, zaujímaví hostia, či netradičné formy prezentácie pomáhajú dosiahnuť potrebnú informovanosť, presvedčenie a priblíženie sa k vytýčenému cieľu.
Pre našich klientov organizujeme spoločenské, firemné a iné aktivity:
- kongresy
- konferencie- semináre
- team building
- koncerty
- párty
- plesy
- výstavy
- vernisáže
- športové dni
- školenia
K jednotlivým aktivitám vieme zabezpečiť:
- výber cieľových skupín
- spolupráca pri vytvorení námetu
- spracovanie scenáru a zabezpečenie programu
- prípravu a distribúciu pozvánok, overenie účasti
- technické a organizačné zabezpečenie celej akcie
- následné zabezpečenie publicity
- sledovanie výsledkov a vyhodnotení
Megaboard
LED obrazovka
Ďalšie reklamné plochy